sreda, 8. februar 2012

ZAPLANA – Prestavljeni partizan

Lokacija: Slovenija; Zaplana
Avtor: Arhitekt Oblak
Opis: Kip je v preteklosti stal v Logatcu. G. Brenčič ga je prestavil pred svojo hišo na Zaplani in ga tako rešil pred uničenjem.
Na mojo srečo je bil v času mojega obiska doma, tako da mi je lahko povedal še, da spoštuje vse padle Slovence na obeh straneh. Spomenik je postavil pred svojo hišo v spomin na vse trpeče, ki jih med vojno ni bilo malo.
Po mojem mnenju je to aktivno dejanje sprave.
Odziv ljudi v okolici je različen, ampak to ni najbolj pomembno. Všeč mi je bil spravljiv in pozitiven pogled g. Brenčiča na preteklost. Le s takim pristopom bomo lahko šli tudi v prihodnost.



1 komentar:

  1. Občudovanja vredno dejanje in sporočilo g. Brenčiča. Tako se pravilno razume in spoštuje lastno zgodovino. Ta se dodaja, ne menja! Lepa objava.

    OdgovoriIzbriši